فرصت مطالعاتی " تماشا، طراحی" برای هنرمندان در فرانسه

پژوهش در زمینه ی مواد اولیه، مفاهیم و متدولوژی در هنر طراحی از اهداف برگزاری این رویداد است.

به گزارش گالری آنلاین، برنامه فرصت مطالعاتی " DRAWinternational" با هدف گسترش زوایا و ابعاد گوناگون در مورد هنر طراحی شکل گرفته است. تمام مسائل این شاخه ی هنری از زوایای ناپیدا و پنهان تا شکل عیان شده آن در فاصله ی فکر تا عمل گسترانیده شده است.

در این برنامه، امکان ارائه ی فضای استودیو با فضایی کاملا حرفه ای در قلب روستایی باستانی و محیطی دور از شهر برای هنرمندان شرکت کننده در نظر گرفته شده است. برنامه فرمی کاملا نوین و فعال دارد که موجبات اجرای نمایشگاه، اجتماعات و کسب مهارت را فراهم می کند.

از دیگر اهداف این برنامه حمایت از هنرمندان حرفه ای و سایر هنرمندان در زمینه ی پژوهش و کارهای عملی آنان است تا تشویق شده و باهم به تبادل بپردازند.

هنرمندانی که انتخاب می شوند از روی پروپوزال ارسالی مورد نقد و بررسی قرار میگیرند که این دقیقا مرتبط با انتخاب های پیشین و کارهای هنرمندان قبلی و نیز فلسفه ی کاری موسسه می باشد که کدام پروپوزال مورد قبول واقع شود .

در محل اجرای برنامه مضاف بر فرصت مطالعاتی برنامه هایی از قبیل نمایشگاه، ورکشاپ و سمینار نیز برگزار می شود .

مدت اقامت :

دانشجویان و هنرمندان از سراسر دنیا می تواند برای شرکت در این دوره اقدام کنند و شایان ذکر است که به جز در زمینه ی طراحی و نقاشی هنرمندانی از شاخه های نویسندگی، موسیقی و نیز دانشمندان دعوت می شوند تا در دوره ی یک الی سه ماهه حاضر شوند .

شرایط کار و سایر امکانات :

فضای استودیو ، ابزار کارجهت انجام اینستالیشن، موسیقی، پرفورمنس، ابزار دستی و ماشین ابزار ها، دستگاه حک و نیز حمایت های اطلاعاتی برای ارائه ی کار یا پژوهش.

محل اقامت :

آپارتمانهایی با اتاق های خصوصی واقع در ساختمانی که اخیرا بنا نهاده شده جهت اسکان هنرمندان در نظر گرفته شده است .

کارگاه

هنرمندان در استودیوهای ویژه ای که برای پروژه ی مربوطه تدارک داده شده است کار خواهند کرد.

هزینه های شامل موارد زیر است :

اتاق خصوصی، با حمام و آشپزخانه مشترک و اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری با وعده ی غذای شام در طی هفته و استودیوی انفرادی، حمایت بنیاد علمی و مباحثات منظم مرتبط با اثر و دستیابی به مستندات از جمله ی اقدامات موسسه هستند .

ویرایش و ترجمه ی متون نوشته شده برای بیشتر شدن تبادلات هنری از دیگر خدمات برنامه می باشند .

بازدیدهای فرهنگی نیز به غارهای پچ مارول با بیش از 27000 سنگ نگاره صورت می گیرد .

هدف از این برنامه پدیدار شدن افقی جدید در مسیر هنرمندان حاظر در فرصت مطالعاتی مورد نظر است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال درخواست شرکت در این رویداد به سایت مرکز مراجعه نمایید.

logo-samandehi